vrijdag 23 oktober 2009

Naar de Markt

Ik ben vanmorgen naar de markt geweest en ben wezen winkelen met Hanneke en Maartje. Toen ik in het pashokje stond bij Big L werd ik gebeld door het AMC. Woensdag a.s.om 12.00 uur krijg ik een CT scan die gemaakt wordt om het te bestralen gebied aan te geven. Ik krijg straks lijnen op mijn buik om het gebied te bepalen. Ik mag daarna niet meer naar de sauna of het zwembad. Niet alleen vanwege die lijnen maar vooral vanwege het infectiegevaar. Dus a.s. maandag of dinsdag nog gauw even naar de sauna. Gelukkig zal de bestraling toch in het Flevoziekenhuis gebeuren. Dat scheelt een heleboel tijd. Straks komen Anne,Maartje,Willeke,Sietske,Hanneke,Bart,Erik en Chris eten. Even gezellig bij elkaar. Heel fijn dat we alles zo met elkaar kunnen delen. Het is een beetje afwachten van wat er komen gaat. Na de CT scan zal de onherroepelijke bestraling en chemo gaan starten die de kwaadaardige maar ook gezonde cellen gaan aanpakken.

Geen opmerkingen: