maandag 25 maart 2019

Wind door mijn haren.


23 maart

Met het zwemmen gaat het super goed. Vorige week zwom ik 60 baantjes in een uur. Ik was wel heel erg gemotiveerd omdat ik samen met Sietske en Willeke zwom op dinsdagavond. En ik was ook heel erg trots omdat na het banenzwemmen, de TVA aan het bad stond te wachten voor hun training. Ik zag een paar bekenden en dat was leuk. Ondanks mijn blote hoofd werd ik toch herkend. Aan mijn slag denk ik. ha ha. Toen ik uit het bad stapte heb ik gelijk even gevraagd of ik weer goed genoeg was om mee te trainen. Grapje natuurlijk maar toch effe leuk. 
Maandag weer gewandeld, deze keer met Yvonne en Annemarie 8 km op de teller. Daarna wel wat spierpijn maar was niet uitgeput.
Vrijdag, prachtig weer en heb ik 9 km gewandeld met de Diva's in en rond Bilthoven. Ik heb er heel erg van genoten en het was goed te doen.
's Middags lekker op de fiets naar het centrum van Haven gefietst en naar de tuin. Omdat het zo'n mooi weer was deed ik dat voor het eerst met mijn blote hoofd. En je geloofd het niet maar ik voelde echt de wind door mijn haren.
En ik heb al wimpers van 1 mm.


Geen opmerkingen: