dinsdag 12 november 2019

Voor de gek gehouden ?




Zondag was het prachtig wandelweer. Met 9 diva's vertrokken vanaf het huis van Yvonne na een lekkere bak koffie met een eigen zelfgebakken kruidkoek. Van Muziekwijk naar Poort en daarna door het Pampushout weer terug. Alles bij elkaar toch we 13 km. Ik stond versteld van mezelf. Niet eens zo moe en geen spierpijn. Ik heb heel erg genoten van de mooie herfstkleuren en de geuren. Na afloop even op de bank bij Yvonne en daarna door naar het jubileum van het Zingen Voor Je Levenkoor in de Glasbak. Op de fiets weer terug naar Chris die een heerlijk maal had bereid. 



Tijdens het wandelen vraag ik mij af hoe het kan dat ik nog zoveel kan bewegen met kanker in mijn lijf. ik kan het soms gewoon niet geloven. Stiekem denk ik dat ik dit nog een hele tijd kan volhouden.
Mijn hoofdpijn was er ook bijna niet. Maar ja, daar heb ik nu medicijnen voor, en de wietdruppels zorgen ook voor pijnstilling. Ik word misschien wel een beetje voor de gek gehouden ?

Geen opmerkingen: