zaterdag 23 november 2019

Wietolie


-->
Wietolie,

Een buurmeisje van vroeger, vroeg mij vorig jaar of ik geen wietolie zou willen gebruiken. Ik ben daarover gaan te lezen vond het nogal omslachtig en ik geloof niet zo in wonderbaarlijke genezingen.
Toen ik deze keer had gehoord dat ik “uitbehandeld” was dacht ik daar weer anders over. Ik dacht, “baat het niet dan schaadt het niet”. Ik heb mijn buurmeisje deze keer gevraagd om mij wat info te geven. Diezelfde avond stond zij op de stoep met een flesje wietolie. Zo lief !! En ze zei: “voor kankerpatiĆ«nten is het gratis”. Ik ben het gaan gebruiken en het bevalt mij wel. Het is in elk geval een heel goed slaapmiddel en geeft mij een wat dromerig gevoel. Het werkt ook als pijnstilling maar of het ook werkt tegen de pijn die ik heb van de aangezichtspijn weet ik niet. Zenuwpijn is moeilijk te behandelen en ik heb daarvoor ook een medicijn. Ik probeer nu de pijn en het ongemak wat te negeren. Ik brei, brei  en brei allemaal babymutsjes in verschillende maten en kleuren. Allemaal hetzelfde patroon. Het is als mediteren. (het onderste mutsje wordt een genderneutraalmutsje)



Geen opmerkingen: