dinsdag 30 maart 2021

Afspraken

Na een fijn gesprek met een verpleegkundige van het Palliatief team heb ik een afspraak gemaakt bij het HDI (Helen Dowling Instituut) psychologische zorg bij kanker. Vorige week al een intake en er is een behandelplan opgesteld. Ik sta nog wel even op een wachtlijst maar ik kijk er naar uit om te gaan deelnemen aan een gespreksgroep met lotgenoten. ‘Tijd van leven’, en een individueel therapie traject. Ik voel me zo goed gehoord en heb dit echt nodig. Ik heb ook fijne reacties gehad op mijn oproepje bij mijn collega vrijwilligers bij Olijf. We hebben nu een app groepje met vrouwen die ook zijn “uitbehandeld”, (wat een rot woord). We zijn er nog helemaal en willen er nog graag bij horen.  Ja ik zit soms in de put en vind het leven dan niet meer zo leuk maar dat gaat ook weer voorbij. Het scheelt dat het voorjaar voor de deur staat. Ik wacht geduldig op mijn vaccinatie en hoop dat Corona de aftocht blaast.

Geen opmerkingen: