woensdag 18 november 2009

Een goeie dag vandaag

Vanochtend weer gewoon naar het werk. Ik voelde al bij het opstaan me veel beter dan gisteren. Vanmorgen had ik een afspraak met mijn vervangster om werk over te dragen. Heel gek om dat nu te doen. Ik zou nog van alles kunnen maar moet toch gaan loslaten wat ik toch wel moeilijk vind. (Mijn team is toch wel mijn team waar ik erg trots op ben). Gelukkig is mijn vervangster iemand waar ik wel een goed gevoel bij heb. Als ik straks echt te ziek ben om mijn werk goed te doen zal ik blij zijn dat ik alles zelf heb kunnen overdragen. Vanmiddag na de bestraling controle bij de radiotherapeut ( alles goed ) en bloedprikken. Deze uitslag heb ik morgen nodig voor bij de oncoloog. Heel bijzonder was dat ik vandaag gezelschap had van Cas en zijn zoontje Dries van 14 maanden.

Geen opmerkingen: