vrijdag 20 november 2009

het 10 kilometerpunt bereikt

Nog 18 kilometer bestraling en dan zit het eerste deel er op. Het blijft nog meevallen. Ik rij nog zelf, ik werk nog en heb weinig last van bijwerkingen, ik eet goed en het smaakt ook lekker ook. Ik ben wel wat aangekomen van al die lekkere dingen, nou en ?
Gisteren bij de oncoloog geweest. Alles ziet er nog goed uit, mijn bloed is ook nog goed. Vanmorgen met Maartje naar de bestraling geweest, we hebben even wat gedronken in het restaurant, gezellig. Zonet ook nog even de griepprik gehaald, straks een meeting tussen de chemo en de antistoffen in mijn lijf tijdens een happy hour. Vanavond ga ik met Sietske en Willeke naar Amsterdam, Bart was gisteren jarig en die gaat koken met Erik, dat zal wel lekker worden. Dan ga ik het weekend vieren, lekker rust.

Geen opmerkingen: