zaterdag 19 december 2009

Gooische vrouwen

Ik heb nooit gedacht dat ik daar ooit naar zou kijken maar, nu ik ermee begonnen ben vind ik het erg leuk. Ik heb al 3 seizoenen gekeken. Ook ben ik 3 hele delen van "The house of Elliot" gezien. Heerlijk om me lekker te laten amuseren. Ben nog niet echt aan lezen toe. Heb wel 1 goed boek uitgelezen "de Paardenjongen" prachtig verhaal. Ik ben blij dat ik niet meer naar het ziekenhuis hoef elke dag maar heb nog wel erg veel pijn. Als ik naar de wc ben geweest is het werkelijk niet te harden. Het morfinedrankje voor de uitbraakpijn werkt pas na een half uur. Ik lijd dan echt, loop de kamer een beetje op en neer en probeer me te concentreren op iets anders. Voel me daarna helemaal gelukkig als ik de pijn voel zakken. Morgen vieren Maartje en Dean hun verjaardag en we gaan daar naartoe. Dit weekend hoop ik mijn kerstkaartjes te versturen.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Wil,
Wat een fantastisch boek he,de paardejongen.Ik heb hem vorige week uitgelezen.
Ik hoop dat je een beetje kan herstellen van alles en toch kan genieten van de komende dagen.
Helaas was ik zelf niet op de kerstborrel maar ik hoorde dat je er ook was,erg leuk dat je dat hebt kunnen doen.
Groetjes Sandra Schalkers

Wuubles zei

Mooi kaartje!
x