woensdag 23 december 2009

Het gaat weer beter

De verjaardag van Maartje en Dean was erg gezellig en ik heb er ook van kunnen genieten. Maandag had ik een erg goede dag en ben veel op geweest. Ik dacht toen dit wordt de omslag naar betere tijden maar de nacht daarop kreeg ik weer koorts en voelde me beroerd. De dinsdag weer de hele dag op de bank en veel pijn. Maar vannacht heel goed geslapen en vandaag voel ik me weer heel goed. Vanmiddag nog een bezoekje aan de radiotherapeut. Het huis wordt steeds gezelliger met alle kaartjes, bloemen, kerststukjes en de openhaard. Ik hoop zo dat ik de Kerstdagen opgeknapt ben. Ik hoop op Kerstavond naar een Kerstnachtdienst te kunnen gaan. Op de 1ste Kerstdag komen alle kinderen en Lenny en Mireille met Hanna en Maarten. Een heerlijk huis vol op de 1ste kerstdag.

Geen opmerkingen: