woensdag 2 december 2009

Koorts

Vandaag een slechte dag, ik heb veel pijn en heb nu ook koorts waar ik erg van geschrokken ben. Ik voelde me ook hondsberoerd. Omdat ik vandaag toch naar de radiotherapeut moest heb ik al mijn klachten daar kunnen bespreken. Mijn urine wordt onderzocht op een infectie van de urineweg. Mijn bloed is afgenomen om naar mogelijk andere oorzaken te zoeken. Morgen staat een afspraak met de oncoloog op de planning en wordt alles nog even goed doorgenomen. Zowel de mensen van de bestraling als de radiotherapeut gaven aan dat deze periode echt heel zwaar is en dat ik door de zure appel moet heen bijten. Nu lust ik al helemaal geen zure appels dus een extra opgave. Zolang ik maar weet dat dit er allemaal bijhoort is het wel te dragen. Mocht ik me vanavond slechter voelen moet ik me wel direct in het ziekenhuis melden. Nu ik thuis ben zakt de koorts alweer en voel me een stuk beter.

Geen opmerkingen: