maandag 30 november 2009

Hoe gaat het ?

Het gaat achteruit maar het gaat langzaam. Dit weekend had ik wat verhoging en pijn en mijn benen voelen als lood. Toch heb ik het gevoel dat ik deze periode redelijk doorkom. Op zaterdag waren de kinderen er en hebben we gezellig samen gegeten. Op zondag met Chris naar The Movies geweest naar:"Er komt een vrouw bij de dokter" Hoewel het thema voor ons natuurlijk erg actueel is vonden we beide maar weinig herkenning, behalve de gang (letterlijk en figuurlijk) naar de bestraling,die scène was opgenomen in mijn gang. Geen goeie film dus.
Ik heb vannacht wel erg slecht geslapen. Vandaag is Sietske mee geweest en die heeft mee gekeken bij de bestraling, ze vond het erg interessant en zou zo een baan wel ambiëren. En morgen gaat Marja met me mee wat ik erg fijn vind.

Geen opmerkingen: