donderdag 18 februari 2010

Geweldig bericht

Vlak na mijn vorige bericht hebben mijn darmen zich overgegeven en produceren erop los. Houden er geen rekening mee of er bezoek is of niet. Ik ben het verzorgen van mijn stoma aan het leren. Het verwisselen van het zakje is een eitje de plak heb ik gistren ook al voor de eerste keer zelf gedaan. Dr v d Ven had afgesproken dat hij om zes uur langs zou komen als Chris er ook is om de uitslag van het lab te vertellen. Hij was er klokslag zes. In het onderzochte weefsel waren geen kankercellen meer aanwezig. Geweldig ik ben KANKERVRIJ.
Chris en ik heel heel blij hebben gelijk de kinderen ge sms't want ook die hebben erg in spanning gezeten. Nu kunnen we ons volledig op de wond concentreren. Die is echt heftig tegendraads er zijn nu al een stuk of 4 hechtingen losgeknipt om het wondvocht de ruimte te geven. Vannacht weer koorts en zonet dr v d Ven weer aan mijn bed, weer een hechting losgemaakt, het geïnfecteerde gebied is toch groter dan eerst gedacht. Elke dag 3 keer spoelen, misschien doet het zitten nu ook weer minder pijn.
Maar: wie kankervrij wil zijn moet op de blaren zitten, denk ik dan maar. Na het goede nieuws gisteren een wijntje met Chris gedronken, heerlijk!

1 opmerking:

Greet zei

Ha Wil, gefeliciteerd met deze uitslag! Daar doe je het tocht allemaal voor, kankervrij. Nu nog de vervelende wond laten dichten. En alles de tijd gunnen om te helen. Zo af en toe een wijntje nemen en vooral rustig aan doen.
Liefs, Greet