woensdag 17 februari 2010

In de verlenging

Gisteren weer koorts en ik krijg steeds meer pijn aan mijn wond. Ook steeds nog geen uitslag en geen productie. Ik eet alles wat lakserend werkt en heb gelukkig wel weer trek. Ik denk dat mijn verstopping misschien ook wel eens zou kunnen komen door alle stress. Ik doe wat ademhalingsoefeningen en ben eindelijk begonnen met lezen. Ik hoorde dat er in het ziekenhuis iemand ontspannende voetmassage geeft waar ik wel voor voel. Willeke heeft vanmiddag mijn voeten heerlijk gemasseerd. later kwamen Lia en Louis. Bij binnenkomst zegt Lia spontaan dat ze mijn voeten wel wil doen. Ze geeft me wel een uur lang een goede drukpunt massage en werkt aan mijn darmen. Geweldig ik hoop dat het werkt, er komen wel veel windjes wat een goed teken is. Chris komt nog met een grote zak pruimen, nou moet het toch wel op gang komen. Het is nu half 6 in de morgen en helaas nog steeds niets. Ik had gisteren ook weer koorts wat zou kunnen wijzen op een ontsteking. S'avonds toen ik naar de wc ging begon de wond te lekken, ik schrok me rot en Chris is de zuster gaan halen. Ze heeft me verzorgd en de dokter gewaarschuwd. Die heeft de wond wat opengemaakt en het vocht eruit laten lopen en gespoeld. De druk is er nu af en de pijn zal verminderen bij het zitten. Dit betekend dus wel dat het helen van de wond heel lang gaat duren, in elk geval zal de verpleging 3 keer daags gaan spoelen. Er is een bloedkweek gemaakt waarom weet ik niet en zal dat vandaag vragen. Dit alles betekend gewoon dat ik voorlopig niet naar huis ga. Slecht nieuws dus. Straks komt v d Ven en ik hoop dat hij dan het goede nieuws brengt.

1 opmerking:

Paul Offerman zei

Beste Wil,

Vervelend bericht van die wond, maar het echte nieuws over de verdewenen kanker is geweldig. Ik kom snel even langs om bij te praten, we zijn nu erg druk met de voorbereidingen van de oplevering. Maar het komt goed.

Het zorgteam is compleet. 1 maart gaan we los.
Tot gauw.

p.s. ik heb nieuwe foto's geplaatst op de pagina bouw. Zie www.woonmere.nl

Groeten Paul