woensdag 24 februari 2010

Het is druk vandaag

Ik kom bijna niet toe aan schrijven en ga dat nu toch weer proberen. Het was druk met diverse doktoren,de fysio, geestelijk verzorger,onderzoekjes enz. Bezoek gehad van Netty en later van Marja en Henk, heel fijn. Ik voel me na de ingreep van ggisteren nog steeds goed, geen koorts en een helder hoofd. De pijn valt ook mee. Ik heb wel een slechte nacht gehad en gewoon niet kunnen slapen. Vanochtend kwamen de beide chirurgen die me op 8 Feb hebben geopreerd. Dr v d Ven is niet tevreden over de wond. In de diepte ziet het er wel beter uit maar verder is de kleur van het weefsel niet goed en geurt de wond teveel. Hij heeft een kweekje afgenomen en wil morgen weer kijken. Als het er niet beter uitziet wil hij het morgen nog een keer schoonmaken. Weer onder narcose, daar zie ik niet meer tegenop na de ervaring van gisteren. Er moet eerst een gezonde basis in mijn wond aanwezig zijn wil het kunnun gaan helen. Het kweekje is er voor om te weten of er een bepaalde bacterie de boel tegenwerkt.
Ik zie deze fase als een zware marathon zonder te weten hoeveel de afstand gaat worden, er kan steeds een stukje worden aangebreid.

Geen opmerkingen: