donderdag 25 februari 2010

Vanmiddag nog een keer

Vannacht heb ik eindelijk een keer goed geslapen. Vanmorgen is Chris hier wezen ontbijten, hij is hier kind aan huis. Heel fijn dat hij er ook was tijdens de wondverzorging, die doet nu wel heel ergveel pijn. Ik stond huilend onder de douche.
V d Ven gaat vanmiddag om 4 uur de wond nogmaals schoonmaken onder narcose. Met de wonddeskundige gaat hij bepalen of ik een vacuumpomp krijg. Dit is een methode om de wond te reinigen, in de wond komt dan een soort spons die het vocht en de vuiligheid afzuigt en de wond wordt dan helemaal afgesloten voor 3 dagen zodat de pompzijn werk kan doen. Ik heb een keer een demostratie hiervan gezien in mijn team, een verpleegkundige heeft het heel goed uitgelegd. Het lijkt me wel wat, en een lekker idee dat er even niemand aan mijn wond vanwege de pijn.

Geen opmerkingen: