dinsdag 9 februari 2010

Hier ben ik weer


Dinsdagmorgen half 7 en ik voel me goed. Ze zijn net geweest voor wat controles en zijn tevreden. Gisteren wel heel spannend maar met een dikke slaappil ter voorbereiding van de narcose zoefde ik in mijn bed toch lekker door de gangen. De ruggeprik viel gelukkig mee. Die heb ik ook vooral om nu nog de pijnstiilng te regelen. Ik werd wakker en voelde direct of ik een stoma had gekregen en ja hoor een zakje op mijn buik. 3 pleisters op de wondjes waar de instrumenten naar binnen zijn gegaan. Ik heb dus tot nu toe helemaal geen pijn. Gisteravond al even op de rand van hetbed gezeten, en vannacht de eerste windjes gehoord. Ik schrok me rot toe er opeens vanaf mijn buik een pruttelend geluidje kwam. Daar zal ik mee moeten gaan leven, een voordeel dat deze niet stinken omdat er een koolstof filtertje op zit. Gisteren zijn Chris en de meiden en Frank geweest. Heerlijk dat ze zich niet aan de bezoektijden hoeven te houden en we vrijuit kunnen spreken. Ik ben benieuwd wat deze dag weer gaat brengen. Ik kan gewoon op mijn eigen mobiel gebeld worden en zoals je ziet ook mijn blog bijhouden.

2 opmerkingen:

Kitty en Rene zei

Hallo Wil,

Fijn om te horen dat het allemaal goed gegaan is. Nu alleen de tijd nemen om te herstellen. Zou je mij het adres kunnen geven waar je ligt dan kan ik je een gezellige kaart sturen.

Groetjes Kitty

Wil zei

Hoi Kitty en Rene,
Ik lig op afd chirurgie kamer 114. Maar w.s ga ik woensdag naar huis. Je mag ook langskomen hoor ik mag de hele dag bezoek
maar dan wel even bellen 0644080018. Dat kan natuurlijk ook als ik weer thuis ben.
Groetjes Wil