woensdag 10 februari 2010

Gisteren een dip

Het ging te goed en was te enthousiast. Ik kreeg koorts die opliep tot 39.3 en veel pijn. Vanwege mijn lage bloeddruk hadden ze de pomp met verdoving 2 streepjes lager gezet. Ik kreeg behoorlijk pijn bij mijn stoma. Mijn buik is ook behoorlijk opgezet. Het kan zijn dat mijn darmen nog niet goed werken en dat mijn buik nog vol lucht zit. Ze hebben toen op mijn verzoek de pomp weer wat hoger gezet. Na een uurtje werd de pijn minder gelukkig. Ook begon mijn buik aardig te rommelen en te borrelen. Maar de koorts liep op en voelde me steeds beroerder worden. S'middags is Suzanne en Willeke geweest en s'avonds Anne. Chris kwam laat en heeft mijn benen lekker gemasseerd. Vanwege mijn koorts hebben ze de dokter gebeld en om 10 uur kwam. Mijn knappe (letterlijk en figuurlijk) dr. V d Ven die mij heeft geopereerd. Hij heeft me gerustgesteld en gezegd dat dit er allemaal bijhoort. Morgen zal de koorts zakken zo niet wordt dan verder gekeken. En vanochtend is mijn temperatuur 36.5. Ik voel me direct een stuk lekkerder.

Geen opmerkingen: