dinsdag 2 februari 2010

Parijs

Dit weekend zijn Chris en ik naar Parijs geweest. We hebben het heerlijk gehad. Met de HSL ben je er in 3.15. We hebben genoten van deze prachtige stad. De Mona Lisa, de venus van Milo hebben we mogen aanschouwen. In het Centre Pompidu heeft Chris me is een rolstoeltje rondgereden. We moesten wel erg goed uitzoeken waar we moesten zijn omdat we het lopen zo efficiƫnt mogelijk wilden doen. Ik was ook heel regelmatig zeer vermoeid en heb ieder bankje of stoepje benut om even te rusten. Wel lekker vaak een restaurantje binnen voor koffie of een hapje en een drankje. Het hotel lag wat uit de buurt waardoor ik niet mijn middagslaapje kon gaan doen. Op zondagmorgen de mis in de Notre Dame bijgewoond en heb daar 2 kaarsjes aangestoken.
Nu is het wachten op de operatie.

Geen opmerkingen: