maandag 15 februari 2010

Zware dip

Moe, geen eetlust en weinig darmwerking. Volgens de zaalatrs (dezelde die zaterdag had gezegd dat ik misschien vandaag naar huis had gekund, zonder mij te zien ) zijn mijn darmen in shock. Mijn bloed wordt gecontroleerd en misschien weer aan het infuus omdat ik niet kan eten. Hij had het ook over een z.g maaghevel om de maag te ontlasten. Voelde me daarna nog rotter. Ik heb een potje gehuild. Zonet kwam mijn lieve knappe dr v d Ven en die maakt zich niet ongerust en denkt dat alles goed komt zolang ik maar windjes laat is dat een goed teken. Niks maaghevel, hij had overigens nog geen uitslag van het lab maar zodra dat binnen is komt hij weer. Later meer.

1 opmerking:

Greet zei

Ha Wil
Jee wat vervelend dat je je zo moe voelt en een zware dip hebt. Probeer de moed er in te houden! Is door ons natuurlijk makkelijk gezegd maar jij moet het doen. Misschien helpt het een heel klein beetje als we zeggen dan we aan je denken en duimen voor je. Liefs Greet