dinsdag 16 februari 2010

Weer stukje beter

Gisteren veel bezoek gehad waardoor ik lekker veel afleiding had.
Ik had nog wel koorts en voelde me niet goed. In de avond een klein beetje ontlasting wat niet de moeite waard was. Wel veel gerommel wat wijst op activiteit. Vannacht was het er oorlog en had ik veel pijn maar geen resultaat. Ik heb de gang op en neer gelopen en de zuster heeft een kopje thee voor mij gemaakt. Vanochtend opeens honger en heb ik wat gegeten wat me gelukkig goed smaakte. De zaalarts is net geweest die vertelde dat mijn bloed er goed uitzag. Hij schrijft nog een ander medicijn voor t.b.v. De darmwerking. Het ziet er wel naar uit dat ik morgen niet naar huis ga zolang mijn darmen ongehoorzaam zijn. Ik wacht nog met spanning op de uitslag van het lab.

Geen opmerkingen: