maandag 22 maart 2010

6 weken al


Gisteren was het precies 6 weken geleden dat ik hier ben opgenomen. Dat is een hele zomervakantie lang. Maar goed het eind is in zicht. Morgen de operatie die ervoor moet zorgen dat mijn wond zichzelf geneest. Vanavond komt de plastisch chirurg uitleggen wat hij precies gaat doen. Ik zal dan ook mijn vragen kunnen stellen. Straks komen Ada en Peter en die nemen mama nog mee. Ada is jarig en zullen we hier met elkaar een taartje eten. Gisteren zijn Jiri en Marie geweest en heb ik een stukje gelopen. In de avond kwam ook nog Sietske en toen heb ik dezelfde afstand nog een keer herhaald. Ik weet niet of ik nog zo kan lopen na de operatie van morgen. In elk geval een litteken en pijnlijke spieren denk ik. Ik zie er toch wel een beetje tegenop.

Geen opmerkingen: