zondag 7 maart 2010

Al 4 weken in het ziekenhuis

In plaats van de verwachte 10 is het nu al 28 dagen. Een hele tijd en ik reliseer me dat ik er al aardig in begin te berusten dat het nog langer gaat duren. Toen we dit met v d Ven bespraken hebben we al gezegd dat ik dan wat meer moet kunnen doen om verveling te voorkomen. In elk geval wilde ik er een tafel bij omdat ik te weinig ruimte heb voor de dingen die binnen handbereik moeten liggen. Nu heb ik aan de ene kant van mijn bed een kastje met een laadje en een uittrektafeltje voor het eten. Aan de andere kant een tafel met boeken en tijdschriften en de grote laptop. Hier kan ik dvd's op kijken en de bedoeling is ook op internet. Chris is gisteren uren bezig geweest d.m.v een dongel van de KPN dat voor elkaar te krijgen maar het is niet zo simpel als ze voorspiegelen, en de klantenservice niet erg aanspreekbaar, uren aan de telefoon maar het zou maandag worden opgelost? Verder ziet mijn kamertje er heel gezellig uit met wel 50 kaartjes en een foto van mijn kinderen, allemaal met punaizes in de muur tegenover me want op het prikbord achter mijn bed kan ik ze niet zien. Nu heeft Chris gisteren ook de grote lijst met de foto van onze 6 kinderen opgehangen en daarvoor een schroef inn de muur gdedraaid. Ik denk niet dat het mag maar gewoon gedaan. Nu is het wel een heel persoonlijk kamer geworden waar ik het nog een paar weken moet uithouden. Morgen gaat de pomp nog een keer gewisseld worden.

Geen opmerkingen: