vrijdag 5 maart 2010

Voetmassage in stereo


Met Marja en Linde een paar gezellige uurtjes beleefd. Marja mijn zus en Linde mijn schoonzus. Ze hebben mijn voeten tegelijkertijd gemasseerd, Marja eerst links en Linde rechts en na een half uurtje wisselen. Wat een verwennerij.
Vandaag stond weer in het teken van de pompwissel. Ik raak al aardig bedreven in het hele ritueel. Zonder op mijn status te kijken weten ze mijn naam. Dr v d Ven vond dat diep in de wond al duidelijk verbetering te zien is, eindelijk een positief geluid.
Ik heb wel veel morfine moeten gebruiken omdat het erg pijnlijk was. Daardoor viel ik tijdens het bezoek van Anneke (van het werk) en van Mieke en Anneke van de triatlonvereniging, in slaap. Dat hebben ze voor lief genomen. Vanavond kwam die lieve Sietske nog, met openbaar vervoer. In de avond doet ze er erg lang over. Ik ga ermee stoppen want ik maak erg veel foutjes vanwege de dope. Mijn Iphone valt geregeld in slaap. Welterusten!

Geen opmerkingen: