zaterdag 27 maart 2010

Stofzuiger kapot

Een vreselijke teleurstelling dat geconstateerd is dat de omleiding van de spier uit mijn bovenbeen niet werkt. Voor dat deel van de operatie kan je zeggen dat het mislukt is. Het enige positieve is dat het stukje huid wat van mijn bil in de wond is geplaatst het wel goed doet en ook zijn werk als stofzuiger heeft opgepakt. Dit is niet voldoende om de wond tot bovenin te reinigen. Ook was de pijnstilling de laatste 2 dagen niet in orde. Volgens het protocol zou de epiduraalpomp op een lagere stand moeten staan. Als dat werd geprobeerd kreeg ik weer pijn. w.s ook omdat de wond weer ontstoken raakte. Na een goed gesprek met iemand van de anesthesie mag hij gewoon op standje 14 blijven zolang als het goed gaat. Gisteren hoge koorts tot 39.4 en voelde me heel erg beroerd. Een waterijsje en een ventilator waren niet voldoende om te koelen en is er nog een ijspack uit de vriezer gehaald. De zaalarts heeft gisteravond naar de wond gekeken en die zag er niet goed uit. Hij heeft contact opgenomen met de chirurg. Na overleg heb ik antibiotica gekregen en de afspraak dat de chirurg zaterdag komt kijken. Nu maar weer afwachten tot wanneer nog? Ik ben erg boos en verdrietig en kan alleen maar huilen.
Ik heb veel afleiding nodig, brieven, mails, telefoon en bezoek om me op te beuren.

Geen opmerkingen: