donderdag 25 maart 2010

5 dagen bedrust

Dat valt tegen zeg. Weer helemaal afhankelijk en maar zorgen dat ik niet ga doorliggen. De pijn was tot op een paar uur geleden nog steeds niet goed onder controle. Vannacht was het helemaal goed en heb ik aan een stuk door geslapen. Ik werd wakker en mijn hele onderlijf kon ik niet meer voelen en bewegen. Dat scheelde wel met de wondcontrole want Noordanus heeft er nog behoorlijk aan zitten rommelen. Ik ben hier wel een bijzonderheid want er is steeds veel bekijks. Vanochtend stonden ze met een stuk of 7 om mij heen het kunstwerk van Noordanus te bekijken. De anesthesie verpleegkundige kwam om te overleggen over de stand van de epiduraalpomp. Omdat het beter is dat ik kan bewegen dacht hij dat de stand wel een stukje lager kon. Maar dat heb ik geweten, weer veel pijn en de pomp is teruggezet naar de oorspronkelijke stand. Toch was niet niet afdoende en hebben ze het nog een keer opgespoten, met als gevolg weer lekker verdoofd maar ook bewegingloos. Toch maar even laten zo want de pijn is anders niet te harden. Ik ga zo lekker slapen en hoop dat dat net zo gaat als afgelopen nacht.

Geen opmerkingen: