dinsdag 16 maart 2010

Stukken beter


Gisterochtend in overleg met de annesthesie besloten te stoppen met de morfinepomp. Dat was even wennen omdat ik de zekerheid van altijd voldoende pijnmedicatie bij de hand te hebben moest loslaten. Maar het valt erg mee, ik kan nu gewoon met de pillen en eventueel een spuitje de pijn goed aan. Ook voel ik mij stukken beter sinds de pompwissel van gisteren. De wond zag er weer beter uit en volgens de dokter gaat alles volgens planning. Ik heb gister al 2 keer gewandeld. Vannacht aan een stuk door geslapen en vanochtend mezelf bij de wastafel gewassen. Heerlijk om mijn haar weer schoon te hebben. Vandaag is mijn moeder op bezoek geweest die zelf ook helemaal niet goed is. Marja heeft het zo georganiseerd dat ze haar heeft opgehaald en weggebracht. Met Marja nog even door de gang gewandeld.

Geen opmerkingen: