zondag 14 maart 2010

Weekend


Gisteren en vandaag een beetje van het zelfde. De ochtend stond in het teken van lekker gewassen worden door Chris met aansluitend een wandelingetje. Je zou dat moeten ziet Chris met de infuuspaal en ik achter de rollator met de pomp en de katheterzak in het mandje in slow motion. Gisteren weer een nieuw infuus geprikt op mijn rechterhand voor alleen de antibiotica want dat mag niet door dezelfde lijn als de morfine. Vanmiddag is mijn linker infuus weer gesneuveld. Die laat ik morgenochtend wel weer door de annesthesie prikken voor de pompwissel. Gisteren in dr v d Ven nog geweest en hebben de planning nog eens besproken. Hij zei ook dat bij de laatste pompwissel de wond duidelijk een heel stuk verbeterd is. Maandag en donderdag dus nog een keer een pompwissel en dan op 23 maart wordt de plastiek gedaan.

1 opmerking:

Greet zei

Lieve Wil, die foto dat je aan het fietsen bent geeft toch wel heel goed aan hoe een doorbijter je bent! Een wandelingetje samen met Chris (en wat hulpmiddelen...) lijkt me na al die weken bed toch wel erg fijn. Hopen en bidden dat de wond nu toch echt op de goeie weg zit! Ik las dat je een dongel hebt, op de website van WoonMere zie je dat de meubels geplaatst zijn in de gemeenschappelijke ruimte. Het is prachtig. Nu nog wonen....als het goed is gaan a.s. maandag de 22e de 1e bewoners inhuizen, slechts 1 weekje later en dat na al die perikelen. Sterkte en liefs, Greet