maandag 29 maart 2010

Toch niet gelukt

Noordanus heeft vanochtend de ingelegde spier beoordeeld en besloten die weer te verwijderen. Dit ondanks de toespraak van Netty Blankenstein richting de spier. Ik vond dat zo leuk dat ik die jullie niet wil onthouden.

Bovenste beste spier, je bent een spier van Wil Spaans. Spieren van Wil zijn van superkwaliteit: ze kunnen in koud water zwemmen, tegen de wind in fietsen en daarbij nog prima hardlopen. Dus jij, beste kuisheidsspier, moet toch echt wel in staat zijn een beetje behoorlijk een wond dicht te laten groeien! Doe je best groei, stofzuiger als de beste Nilfisk van de wereld, en laat Wil van je genieten, ze verdient het.

Helaas heeft deze toespraak dus niet geholpen, heeft het laten afweten de sufferd. Nu zorgt hij voor de koorts en levert een grote bijdrage aan de pijn. Morgen gaat hij eruit. Noordanus wil dan eerst afwachten of de andere stofzuiger het in z'n eentje kan trekken. Dus weer afwachten in onzekerheid. Weet iemand nog een leuke mop of kom anders een mooi liedje zingen of toneelstukje doen. Zaterdagavond 40 graden koorts en vreselijke pijn. Zondag ochtend weer koorts en pijnvrij. Chris heeft me weer lekker gewassen en Sietske is geweest. s'Middags een onverwachte verrassing want Piet en Rob kwamen op bezoek. Een fijne dag maar in de avond kwam weer de koorts maar dit keer niet zo hoog maar 38.1. Vannacht wakker geworden van de pijn en voelde mijn ellende. Nu lig ik weer lekker gewassen zonder koorts en pijn in mijn bed. Ik mag er vandaag weer uit met de fysio maar weet niet of ik wel op mijn benen kan staan want die kan ik niet voelen.

1 opmerking:

lil_suze zei

Hallo Wil,

Ik heb je natuurlijk pas 1 keer gezien, dus ik hoop niet dat je het gek vindt dat ik je een berichtje stuur.
Willeke vertelt me erg veel over je en ik moet vaak aan je denken. Elke ochtend en avond fiets ik naar mijn werk en weer naar huis en sta ik even bij je stil.

Ik lees ook je blogs op dit forum en heb enorm veel respect voor je humor en positieve vibe die er vaak doorklinkt.

Ik wens je heel veel sterkte en liedjes van Willeke en leuke toespraken zoals hierboven staan.

Liefs, Sanne.