woensdag 31 maart 2010

Adieu kuisheidsspier.

Hij heeft het niet gered en is gisteren door Noordanus onder narcose verwijderd. Hij heeft inderdaad voor veel pijn en koorts gezorgd en nu maar hopen dat dit nu is verholpen. Gisteravond en vannacht wel vreselijk veel pijn gehad waar geen pijnmedicatie tegenop kon. Vanmorgen is Chris gekomen omdat we een afspraak hadden met Noordanus over wat hij precies heeft gedaan en hoe we verder gaan. Hij heeft uitgelegd dat hij dat deel van de spier wat in de wond gelegd was en wat doorgetunneld was in mijn lies , heeft verwijderd. Hij heeft de boel schoongespoeld en een nieuwe drain geplaatst. De huidlap doet het goed. Nu is het de bedoeling dat eerst deze week elke dag gespoeld wordt, de pijn onder controle en mijn algehele toestand is gestabiliseerd. Voorlopig geen chirurgische ingrepen en geen vacpomp. Als dat goed gaat zal de pijn ook steeds minder worden. Dan kan ik ook over naar huis gaan denken. Dat wel met thuiszorg en hulp van familie en vrienden. Een bed in de huiskamer en een heerlijke tuinstoel daar kan ik van gaan dromen.

1 opmerking:

Greet zei

Lieve Wil
Lees net weer alle verhalen op je Blog en ben onder de indruk van je doorzettingsvermogen en met alle narigheid die je overkomt van je humor! Je moet wel een hele lange adem hebben om dit allemaal te moeten doormaken. Maar, even jou sportieve kant gebruiken, die heb je!! Inge is verhuisd en woont sinds afgelopen maandag in WoonMere. Ze is zo blij! Haar huisje is heel gezellig en op een paar punten na die nog niet gerealiseerd zijn, denk aan deurdrangers en de juiste alarmering (gelukkig is er noodalarmering aangelegd)woont nu iedereen. Ik kan je vertellen dat wij ook even topsport hebben moeten leveren om alles op tijd klaar te krijgen. Helemaal klaar zijn we nog niet. Nu het loslaten......we zijn nu zo moe dat we 's nachts gewoon slapen maar of dat zo blijft? Spannend is het! Lieve Wil ik hoop dat je snel naar huis mag maar wat ik je toewens is de kracht en humor die je hebt vooral vast weet te houden. Groeten aan Chris! Liefs Greet