zondag 4 april 2010

Paasbrunch

Gisteravond is mijn keigoeie infuus van 11 dagen oud gesneuveld. Er is een uur lang door 2 verpleegkundigen geprobeerd een nieuw infuus te prikken maar helaas. Na lang gezoek en 2 x misprikken hebben ze de pijp aan Maarten gegeven. De eerste kwam van de eerste hulp en de ander van de IC, hadden het toch moeten kunnen. Om half 1 kon ik dan gaan slapen maar nog zonder infuus, dat zou na de nacht geregeld gaan worden. Voor de antibiotica zou ik er wel een moeten hebben maar de ochtend vorderde en ik begon langzamerhand te hopen dat het allemaal niet meer nodig was. Maar toen kwam iemand van de anesthesie voor de dagelijkse controle van de epiduraalpomp en die zei dat ook voor de pomp een infuus voorschrift was. Het was kwart voor 11 en de kinderen en Chris zouden om 11 uur komen met een verassing. Deze dame nam een kloek besluit en prikte even in 3 minuten een nieuw infuus in 1 keer raak. Weer de anesthesie he, die zijn geweldig. De visite kwam al binnen druppelen, Bart, Maartje, Dean, Willeke, Sietske, Erik en Chris ( Hanneke had een scoutingkamp ) hadden een Paasbrunch in de hal klaargezet. Ik werd dus met bed en al daar naartoe gereden. Ik lag daar prinsesheerlijk tussen mijn dierbaren, Er was allerlei lekker brood klaargemaakt en er was huisgemaakte koffie en versgeperste sinaasappelsap. Ook dit zal ik nooit meer vergeten.

2 opmerkingen:

Unknown zei

HalloWil,
Ik volg sinds 10 minuten je dagboek.
Je bent met respect een ijzeren Hein.
Fijn dat je zo gesteund wordt door je naasten.
snelle beterschap gewenst want ik hoorde dat je het nu welletjes vindt!
Dikke zoen van:
Dick(je weet wel)

Anoniem zei

Hallo Wil,
Met enige ontroering lees ik je berichten op je weblog. Positieve berichten afgewisseld met tegenslagen.
Wat heerlijk voor je dat de kinderen en chris je verwend hebben met Pasen. Dat is wel aan Chris toevertrouw, dat lekkere brood en zo. En voor jou dik verdiend, je doorzettingsvermogen is wonderbaarlijk.
Als ik het zo lees allemaal, dan heb ik wel de indruk dat het goed gaat komen. Ik gun je dat met heel mijn hart.

Wij zijn met pasen, op uitnodiging van mijn moeder, met het hele gezin, maarten met vriendin en en mijn broer met kind, naar een huisje van Landal greenparks geweest. We hebben het heerlijk gehad. de kids lekker zwemmen, wij lekker gewandeld en genoten.
Vandaag weer de draad oppakken op het werk.

Groet,
Lenny