dinsdag 6 april 2010

Nog 6 nachtjes slapen ?

Noordanus heeft zojuist de drain eruit gehaald. De wond ziet er goed uit en hoeft nog maar 2 x per dag gespoeld te worden. Als alles zo blijft zou ik misschien na het weekend naar huis mogen, JIPPIE. Er moet nog wel thuiszorg en een hoog laag bed geregeld gaan worden. Ook de epiduraalpomp moet nog worden afgebouwd en zal de pijnmedicatie oraal worden toegediend. De komende dagen ga ik lekker oefenen met op mijn benen staan en achter de rollator lopen. Ik was de hele dag al vrolijk en zat zo goed in mijn vel dat ik met de muziek mee zat te zingen. Klinkt van geen kant want ik ben nog schor van de narcoses. Nadat Noordanus was geweest begint het pas langzaam tot me door te dringen. Eindelijk weer frisse lucht in mijn longen. Ik hoop echt dat alles mee blijft zitten.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik zal duimen voor je!!
Het wordt nu toch wel eens tijd dat het je mee gaat zitten.

Sterkte,groetjes Sandra Schalkers

Unknown zei

Dat zou echt geweldig zijn, lekker naar huis. Met dit weer heerlijk in de tuin zitten/liggen.
Ik duim mee!!

Liefs,
Christa

Peter van Brunschot zei

Hallo Wil,
even een reactie van mij.
voor mij was dit nogal onverwacht. ik wist van niets.
Je hebt heel wat meegemaakt de afgelopen maanden. Ik heb alles gelezen en dit heeft een flinke impact op mij gemaakt. mijn bewondering voor je doorzettingsvermogen en alle steun van de mensen om je heen geweldig.
ik zal je blog bij blijven houden en af en toe reageren.
ik ben momenteel druk met mijn bruiloft op 23 april en de daarna volgende vakantie. ik denk veel aan je en leef met je mee. veel sterkte en een goede tijd gewenst Peter van Brunschot en partner Bernadette