donderdag 3 juni 2010

De depressie voorbij

Het is even geleden dat ik een stukje schreef voor dit blog maar ik had weinig puf om wat te doen. Ik ben een poosje behoorlijk depressief geweest. Ik zag zo weinig vooruitgang en het besef wat we allemaal hebben doorgemaakt drong zich aan me op. Ik huilde veel en voelde mij lichamelijk en geestelijk verwond. Ik daarom van alles ondernomen om te helen. Zowel op geestelijk als lichamelijk vlak. In het vorige stukje had ik al aangekondigd dat ik massages en fysio had afgesproken en psychologische hulp had gevraagd, en dit heeft een enorm positief effect op me gehad. Ik voel me een stuk opgewekter en heb weer zin in van alles. Ik heb nog een relaxstoel gekocht en vandaag staat de camper voor de deur om morgen naar Terschelling af te reizen. Chris gaat dit weekend mee en daarna blijf ik waarschijnlijk tot na Oerol. Met Oerol komen Maartje en Willeke en Reintje. Ik zal niet kunnen fietsen maar zoek wel een oplossing om me te verplaatsen. Er rijden bussen en taxi's en misschien kan ik een scootertje uitproberen.
Kortom Wil gaat 2 weken genieten.

Geen opmerkingen: