dinsdag 29 december 2020

18 november 2020

Vanmiddag naar de verjaardag van Sarah geweest die 2 jaar is geworden. Ik kan me nog goed herinneren dat ze werd geboren omdat ik daarbij mocht zijn. Sarah, mijn 6de kleinkind en inmiddels is op 28 okt. Bente geboren mijn 7de kleinkind. Wat voel ik me rijk. Ondertussen gaat het, behalve met mijn gezicht, goed. Ik pas me aan, aan corona, en heb weer toekomstplannen. Ben alweer aan het organiseren geslagen. In het voorjaar een reünie met mijn oud-collega’s van 50 jaar geleden. Mijn eerste echte baan op het ‘kinderdorp Neerbosch’ in Nijmegen. Ik ben, ter voorbereiding, de levensverhalen aan het verzamelen van zo’n 30 collega’s. Een leuke klus, en mooi om te lezen hoe het eenieder is vergaan in die 50 jaar. Dan heb ik ook weer een begin gemaakt met de organisatie van de Buurtcamping 2021. Door corona kon de editie van 2020 niet doorgaan helaas. Nu maar hopen dat het volgend jaar weer kan. En een ander nieuwtje is dat ‘waar een Wil is’ een vervolg krijgt op een andere wijze. Ik werk samen met een vrijwilliger van ‘Humanitas’ aan mijn levensboek.
Ik heb al vaker gedacht “ ik kan er wel een boek van schrijven”. Heel fijn dat er een schrijver is die mij daarbij gaat helpen.

Geen opmerkingen: