woensdag 25 november 2009

Er nu echt aan toegegeven

Vandaag niet meer naar het werk en voor het eerst met de taxi naar het ziekenhuis. Vanochtend voelde ik me al niet zo goed en begint de plek die bestraalt wordt heel gevoelig te worden. Het lijkt of ik me verbrand heb, gelukkig had ik daarvoor al zalf gekregen wat wel helpt het te verzachten. Dus besloot ik zelf niet meer te gaan rijden en voor de luxe van de taxi te kiezen. Deze taxi krijg je vergoed van de ziektekostenverzekering. Vandaag kwam Marie en die ging dus met mij mee naar het ziekenhuis. Daarna heeft ze de boodschappen gedaan en staat nu heerlijk voor ons te koken. Het begint al lekker te ruiken. Wat heerlijk om zo lekker verzorgt te worden en zoveel lieve mensen die dat willen doen. Ik voel me bevoorrecht.

Geen opmerkingen: