vrijdag 27 november 2009

Taxi oorlog

Heerlijk om me even af te reageren op die stomme taxi. De 3 keer dat ik er nu gebruik van maak ging echt alles mis. Niet ingepland, te laat enz. Gisteren deed ik er totaal 2 uur en een kwartier over om me 1 minuut te laten bestralen, met aan en uitkleden kost dat 10 minuten. Toen ze me uiteindelijk ophaalden moesten we eerst nog over Almere Buiten omdat 2 oude dames anderhalf uur buiten in de kou hadden zitten wachten tot te taxi kwam. Ik ben gaan klagen en vanochtend was de taxi weer een half uur te laat. Vanmiddag met connexxion gebeld en ik heb nu een ander taxibedrijf, ik hoop dat dat nu goed gaat. Ik heb er weer een week opzitten en ben nu echt over de helft. Mijn achterste begint nu echt heel pijnlijk te worden. Maar ik word met liefde verzorgt en geniet ook wel van deze rust. Tijd om mooie boeken te lezen,films te kijken en gesprekken te voeren.

Geen opmerkingen: