maandag 23 november 2009

Start van de 3de week

Zaterdag kwam Jan de Wolde een prachtige bos bloemen brengen met een grote kaart met heel veel namen erop van de leden van de triatlonvereniging. Daar was ik erg blij mee. Op 18 december is er een feest vanwege het 25 jarig jubileum waar ik graag bij zou willen zijn. Ik hoop dat het kan, dan heb ik net de kuur erop zitten. Gisteren de hele dag op de bank en geen energie om te bewegen en heb lekker zitten lezen en tv gekeken. Vanochtend was Ammy met me mee naar de bestraling en zou ik daarna naar mijn werk gaan. Ik voelde me niet lekker, beetje rillerig en ben lekker naar huis gegaan, heb een mooie film gekeken. Ik kijk morgen nog of ik nog ga werken.

1 opmerking:

Wuubles zei

Suzanne komt van de week een leuke serie brengen die ze op DVD heeft. Lekker lachen.
Hartje.