vrijdag 6 november 2009

Ik ga voor de hele

Net als bij de hele triathlon ben ik me geestelijk aan het voorbereiden. Maandag zal ik aan de start verschijnen, ik heb nu al buikpijn. Het zal een intensieve en zware race worden, daar bereid ik me tenminste op voor. Hoge golfslag zal voor misselijkheid kunnen zorgen, de tegenwind zal me hondsmoe maken, maar ook kan de wind uit de goede hoek komen waaien, een beetje van opzij of in de rug. Met veel supporters langs de route om me aan te moedigen zal het een stuk gemakkelijker zijn. Af en toe iemand die met me mee fietst of me een powerbar aanreikt. Mijn vriendinnen bij het surfstrandje staan met een spandoek hun longen uit hun lijf te schreeuwen. Ammy op de motor, Roely als Frau Antje, Linda met een zak spekkies, Judith, Reintje, wijntje en nog veel meer lekkere dingen. Als je voor de hele gaat weet je dat het een lange race gaat worden en loodzwaar, maar als je de finish bereikt dan is het genieten. De eindtijd doet er niet zo toe, als je het maar haalt!!!! De volgende dag wakker worden met pijn in je lijf en een stoma? De tijd zal het leren, nu geniet ik in elk geval van alle aandacht en het medeleven.

1 opmerking:

Wil zei

Lieve Wil,

Wat een mooi verhaal en een prachtige metaforen.
Ik lees regelmatig je blog.

Natuurlijk sta ik er om je aan aan te moedigen als Frau Antje.
Ik stuur je kracht en zeg lieve woordjes wanneer het even wat minder gaat.
Echter mijn overtuiging is...Wil heeft zoveel wilskracht en doorzettingsvermogen....
Zij komt wel over de finish......

Helaas kan ik geen reactie geven op je blog, vandaar maar even zo.....

Maandag veel sterkte, denk aan je.


Liefs van Roely XXX