zondag 1 november 2009

Zondag

Vanochtend nog weer een keer hardgelopen in het bos, deze keer met Chris, Lex en Roely. Ik heb genoten van de prachtige herfstkleuren en de geur van het bos.
Deze week dus nog even fulltime werken. Als de bestraling begint ga ik me voor 50% ziek melden, en kijken hoe lang ik dan nog kan werken. Er is wel een goede vervangster voor mij aangenomen. Ik kan haar zelf nog inwerken en mijn werk overdragen. Dat vind ik wel een rustig idee en dan kan ik ook echt gaan loslaten, maar het is ook wel een heel gek idee. Ook heb ik mijn bestralingschema voor de hele kuur binnen. Ik ben een indeling aan het maken van diegenen die met me meegaan. Er is mij afgeraden deze gang naar het ziekenhuis in mijn eentje te gaan maken. Chris kan ook geen 28 keer mee. De dagen dat er bestraling is moet ik ook een dosis chemotabletten slikken. De zaterdag en zondag ben ik vrij van beide. 16 December is de laatste bestralingsdag en begint de rust en herstelperiode van 6 weken. Thuis ben ik bezig een lekkere ziekenkamer in te richten waar ik van alle gemakken ben voorzien. Ik heb ook al DVD's en boeken toegezegd gekregen om mijn dagen te vullen als ik op bed kom te liggen.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hartelijke groet van Marit

Unknown zei

Lieve Will
zoon Jop heeft me even op weg geholpen om via deze voor mij omslachtige wijze te reageren.
Wat ik wil melden is dat ik geregeld met mijn gedachten bij je ben en je samen met vele anderen wil steunen de komende weken.
een hartegroet van Marit....