donderdag 11 februari 2010

Hieperdepiep hoera


Nou en dan ben je jarig in het ziekenhuis. Ik werd al gewekt om half zes voor de controles omdat ze het erg druk hebben. Helemaal niet erg want tussen alle bezoekjes door val ik vanzelf in slaap. Gisteren een goede dag gehad met voor het eerst productie in mijn stomazakje, ik voelde me feestelijk omdat het toch wel spannend is of alles goed is omgeleid. In de ochtend weer de nodige bezoekjes van: de zaalarts met co assistent, de annestesist, de stomaverpleegkundige, de fysiotherapeut, de verpleegkundige diverse malen, de schoonmaak dames, de dame van de keuken en als toetje de geestelijk verzorgster. Die had ik gevraagd om mijn verhaal te kunnen doen over de toestand met de vermissing van Ines en mijn zorg hierover. Ik vind het fijn om hier iemand in de buurt te hebben als ik het moeilijk heb. Deze Rianne is een heel vriendelijk mens die me kan steunen. Verder is Marie geweest, heel gezellig ze bracht een enorme doos met heerlijke bonbons mee. Suzanne kwam ook en we hebben fijn gepraat met elkaar, heerlijk dat ik daar nu zoveel tijd voor heb. Daarna was Maartje er een hele poos en laat in de avond Chris. De avondzuster was wat verbaast dat er om 10 uur nog bezoek was. Ik zei dat ik daar speciaal toestemming voor had, ze werd wat nieuwsgierig en speculeerde dat ze dan wel wist wat de reden was. Ik zei: "je moest eens weten". toen kon ik natuurlijk niet anders dan haar uit te nodigen het verhaal te komen luisteren als ze even tijd had. Om half 11 kwam ze en heb ik over de vermissing van Ines gesproken en de angst dat ze mogelijk niet meer in leven is. Ze was erg onder de indruk en erg geschrokken van zo een heftig verhaal. Zelf heb ik daarbij mijn tranen laten stromen en dat voelde goed. Ik zit zo vaak in mijn hoofd in plaats van bij mijn gevoel. Ik was dus wel blij erover te kunnen praten met haar. Vandaag ga ik mijn verjaardag vieren omdat ik blij ben met weer een jaar erbij met geweldige kinderen en een kanjer van een man. De slangetjes gaan er vandaag uit wat me meer vrijheid zal geven. Ik hoop wel dat de pijn dan goed te onderdrukken is door de pijn medicatie die ik slik omdat dan de epidurale stopt. Aan ieder die dit leest
: drink op mij een glaasje want ik weet niet of ik dit al mag hebben vanavond maar ik ga het vragen. Mocht dit bericht niet helemaal goed p mijn blog komen weet dan dat dit om 6 uur s'ochtends is geschreven met mijn Iphone.

Geen opmerkingen: