donderdag 8 april 2010

Dinsdag a.s. naar huis

Het afbouwen van de epi pomp gaat tot op heden geweldig goed. Ik merk dat ik door alle tegenslagen toch nog steeds een beetje een slag om de arm wil houden. Maar zoals het nu gaat wordt het dinsdag toch echt waar dat ik naar huis ga. Gisteren heeft Noordanus de wond schoongemaakt en gezien dat het echt begint te helen. De pomp is van 14 naar 12 gezet en voor de zekerheid krijg ik 3 x per dag een morfine spuit. Vanochtend kwam Noordanus al vroeg om een aantal hechtingen te verwijderen. Dit zal zeker schelen in mijn mobiliteit want ze begonnen al aardig te trekken. Om 9 uur kwam de transferverpleegkundige om het naar huis gaan te regelen. Met haar afgesproken dat dinsdag een betere dag is dan maandag. Ik moet eerst nog gaan oefenen met lopen en zitten. Ook zal ik moeten wennen aan het gewoon weer naar de wc gaan als de katheter eruit is. Maandag zal thuis een bed,postoel,rollator en een rolstoel worden bezorgt. Ik verlang zo naar het uitzicht op mijn tuintje en de frisse lucht. Dit weekend gaat Chris leren hoe hij de wond moet spoelen want hij gaat dat ook 1x per dag doen. Een verpleegkundige komt elke dag 1 x op de wond te doen. Gisteren en vandaag al 1x uit bed geweest en even op mijn benen gestaan. Vandaag ook even op een stoel gezeten. Dat alles valt erg mee. Ik zie het wel zitten om dit weekend lekker te gaan trainen met het rollator wandelen.

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Wil, ik bewonder je enorm, wat een kracht heb je en een doorzettingsvermogen. Wat heerlijk dat je dinsdag naar huis mag, nu met het mooie weer lekker genieten van je eigen omgeving en je tuin, de vogeltjes buiten. Sterkte nog verder en tot gauw. Groetjes Ingrid