zondag 18 april 2010

Een zonnige zondag

Het is alweer even geleden dat ik iets schreef op dit blog. Ik ben wel van plan het bij te blijven houden maar de frequentie zal wat lager liggen. Als ik bij een arts geweest ben of er zijn duidelijk nieuwe dingen te vertellen zal ik dat zeker doen.
Vannacht voor het eerst weer in mijn eigen bed naast Chris geslapen. Dat betekende 2 trappen op en een po stoel in de kamer, want de trap gaat nog zeer moeizaam. Zeker als ik een poosje stil heb gelegen ben ik helemaal verstijft. Wel veel vooruitgang in nog geen week. Gisteren voor het eerst weer gewoon in de kleren en al vrij veel op. Ik ben 2x een half hofje om geweest achter de rollator. Ik spreek met buren die me een hele tijd niet gezien hebben. Gisteravond gewoon op de bank naar de tv gekeken. Vandaag veel op en ook veel buiten geweest en ook weer gelopen. Het gaat nog erg langzaam maar het is steeds minder vermoeiend. Het schema wat Maartje gemaakt heeft werkt uitstekend, heerlijk dat er zo goed voor mij gezorgd wordt. Naast alle lieve goeie zorgen van de kinderen komt er iedere ochtend een verpleegkundige van de thuiszorg om mijn wond te verzorgen en Chris doet dat voor het slapen gaan. Er is al duidelijk verbetering te zien. Woensdag ga ik voor controle naar het ziekenhuis en ben erg benieuwd wat ze zeggen.

Geen opmerkingen: