woensdag 14 april 2010

Wat heerlijk om thuis te zijn


Ik ben zo gelukkig dat ik weer thuis ben. Gisteren afscheid genomen van mijn kamertje. Alle kaarten en persoonlijke dingen waren maandag al meegenomen. Ik heb het weekend gebruikt om zoveel mogelijk gebruikt om uit te vinden wat ik allemaal nog kan. Het lopen gaat zeer langzaam en ik ben helemaal stijf. Maar per dag zit er duidelijk vooruitgang. Ik heb in het ziekenhuis ook geoefend met traplopen samen met de fysio. Dat viel niet tegen. Eenmaal uit het ziekenhuis heb ik eerst een paar diepe teugen frisse lucht genomen. De zon scheen en ik kon het niet beter treffen.
Eenmaal thuis werd ik verrast door slingers, ballonnen en de vlag hing uit. Mijn thuiszorg bed staat voor de schuifpui en ik kijk mooi de tuin in. Ik lig momenteel heerlijk in het zonnetje. De verpleegkundige van de thuiszorg is zojuist geweest om de wond te verzorgen. Gisteren zijn de kinderen en Suzanne hier geweest en hebben we ge gourmet ter ere van Suzannes verjaardag. Liggend in bed heb ik genoten van het heerlijke eten en de gezelligheid. Maartje heeft een roostertje gemaakt voor de komende 2 weken waar een ieder een stukje zorg op zich neemt. Vanmorgen komt Reintje en vanmiddag Marie. Die gaat lekker eten koken. Ik ben zo ontzettend dankbaar voor alle hulp en ik zal nu zeker snel vooruit gaan.

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Wil,
vind je ook dat alles zo kleurig is als je uit het zieken thuiskomt?
Op naar de volgende fase, je hebt wel een goed team om je heen!
Groetjes, Dick