woensdag 21 april 2010

Op controle geweest

Nu een week thuis en het gaat heel goed. Elke dag een stapje meer. Dan weer even een stukje lopen of lekker buiten zitten in de zon. Ik ben nog erg stijf en loop nog als een oud vrouwtje maar het gaat steeds beter. Ik heb alle pijn medicatie afgebouwd en ook de slaappillen. Het slapen gaat ook steeds beter, ik slaap wel nog steeds beneden op het thuiszorgbed. Overdag de hele dag op een middagdutje na. Vanmiddag zijn we bij Noordanus geweest. Die was erg tevreden over de wond. Hij stelt voor de wondverzorging te vereenvoudigen. Alleen spoelen onder de douche, geen gazen meer in de wond en de natuur zijn werk laten doen. Dat betekent dat ik geen thuiszorg meer nodig heb. Ook hebben we besproken dat we volgende week een week naar Overijssel willen naar een vakantiehuis van staatsbosbeheer. Dit huis hadden we maanden geleden al geboekt voor een weekend met alle kinderen en de rest van de week voor Chris en mij. Toen ik zo lang in het ziekenhuis lag, dachten we dat deze vakantieweek niet door zou kunnen gaan. Nu ik me steeds beter ga voelen kan het wel en zullen er ook heerlijk van kunnen genieten na alle ellende van de afgelopen maanden. De weersvoorspelling is ook goed. We gaan a.s vrijdag weg en komen 30 april weer terug. We gaan het leven vieren!!!!!

Geen opmerkingen: