vrijdag 11 januari 2019

Activiteitenplanning



-->
11 jan
ACTIVITEITENPLANNING.
De dagen dat ik me goed voel zitten vol gepland met allemaal leuke activiteiten. Ik probeer er zoveel mogelijk uit te halen. Maandag gewandeld, Dinsdag fysio en ‘ middags overleg over de Buurtcamping. Woensdagavond met Chris naar Najib Amhali, wat een geweldige artiest is dat zeg, we hebben genoten. Donderdag voor Amy gezorgd en s ‘avonds naar mijn koor het Talentenpalet.
Van zingen wordt ik erg vrolijk en het is een hele goede manier van ontspannen. Het Talentenpalet is een koor voor mensen met en zonder beperking, zoals we het noemen maar we weten geen betere omschrijving te geven dus laten we het maar zo. Het is een heel erg leuk koor en we hebben veel plezier met elkaar. We hebben ook een heel gevarieerd repertoire en altijd veel lol. Door met elkaar te zingen vallen de beperkingen weg en zijn we allemaal hetzelfde. We zijn gewoon één grote familie.
Ik sla niet gemakkelijk over maar volgende week zal ik niet gaan, dat is de 2de dag na de chemo.

Ik kan zo uitkijken naar het voorjaar waarin ik klaar ben met de chemo (nog maar 2), en kan gaan herstellen, mijn plantjes kan gaan voorzaaien in de kas en op zolder, werken in de tuin, werken aan de  Buurtcamping enz.


http://hettalentenpalet.nl/

Geen opmerkingen: