dinsdag 22 januari 2019

Dag 4 en 5

dag 4
Heel moe en pijn mijn benen. Een donker grijze dag van de 1ste week van de chemo, ondanks dat de zon schijnt. Zojuist even naar buiten geweest om ons verse brood te halen bij onze buurtbakker. Dat heeft me goed gedaan, even lekker de frisse lucht opgesnoven. Nu weer een beetje hangen in de stoel. Zoooo moe.

Dag 5,
Wel goed geslapen maar er wel zo,n 6 x eruit om te plassen. Ik moet in deze week 2 liter vocht per dag nuttigen, dus ook veel plassen. Vanochtend weer veel last van mijn benen. Het opstaan kost me veel moeite, maar als ik dat doe en ga douchen knap ik een beetje op. Daarna kan ik alleen maar op de bank ploffen en moet ik weer op adem komen. Ik heb dit toch al 4x meegemaakt en laat me er toch elke keer weer door overvallen. Het is mooi weer vandaag en ik vind dat ik een stukje moet wandelen. Maar het kostte me moeite om te starten. Toch maar wel gedaan, iets te ver gelopen want de terugweg was loeizwaar. Van huis tot het Eksternest en terug. Op de foto ben ik nog niet op de terugweg dus zie ik er nog lekker fris uit.

Geen opmerkingen: