dinsdag 22 januari 2019

Tompoezen


Gisteren wel ietsjes beter dan zondag maar het zijn maar echt kleine stapjes. Eén keer de trap op en het lijkt alsof ik een berg beklom. Ik ben wel meegegaan naar de zwemles van Elena, en wat ben ik trots op haar. Het is een echte waterrat en kan ook al een beetje blijven drijven en onder water zwemmen. Volgende week ga ik weer met haar mee en kan dan zelf ook een half uurtje in het grote bad zwemmen want dan is er banen zwemmen. Heb er nu al zin in.
Vannacht weer goed door kunnen slapen omdat ik niet meer zo heel vaak naar de wc hoefde. En vandaag stond dus de fysio weer op het programma. Ik heb wel een half uur gedaan over het aankleden en mijn schoenen aandoen. Dit is nu zo’n dag dat ik eigenlijk af zou bellen. Maar ik hoorde in gedachten de stem van Geert die me zei dat als ik geen energie heb toch maar wel moest komen. Dus ik stap op de fiets, het sneeuwt en het is koud, ik fiets heeeel langzaam. Bij de fysio op halve kracht en halve tijd toch wat gedaan. Toen ik buiten stond had ik ineens heel erg veel zin in een tompoes. Bij de bakker hoorde ik dat ze alleen op vrijdag en zaterdag tompoezen hebben. Hevig teleurgesteld dan maar andere gebakjes gekocht. Ik heb helemaal niets te vieren maar vandaag komt onze hulp en wordt het huis weer lekker schoon. Reden genoeg om straks samen met haar te gaan smullen van de gebakjes.

Geen opmerkingen: