vrijdag 25 januari 2019

Tompoezen 2


Woensdag Maartje op bezoek met Eli en Sarah en met..... tompoezen. Ik had er toch niet om gevraagd? We hebben ervan gesmuld. Ik heb genoten van de Eli die heerlijk op de grond met de playmobiel  wegenbouwset heeft zitten spelen die ik op marktplaats had gekocht. Sarah is een prachtige meid en begint echt contact te maken en lacht veel. Ik ben nog wel moe maar kan alweer meer dan dinsdag. 1 tompoes over in de koelkast voor morgen

Donderdag de dag van het baby-peuterzwemmen in Almere stad. Onze auto is nog in de garage dus gingen we met de bus. Voor mij toch een hele onderneming met de juiste bus ( Willeke zou precies om 8.11u vertrekken vanaf de Meenten) en ik zou instappen op het Oor, Sietske bracht me weg. 
Het in en uitstappen, in en uitchecken met een buggy met een peuter ging toch niet zo vlotjes. Vroeger draaide ik mijn hand daar niet voor om, ook met drie kleine kinderen. Maar ik wordt wat ouder, ben nog moe van de chemo en het was erg glad en bij het busstation niet gestrooid. Maar aangekomen in Stedenwijk eerst nog 10 min lopen naar het zwembad. Eerst Amy uitgekleed, zwembroek aan, daarna mezelf in badpak geholpen. He he, eindelijk in het heerlijk warme bad samen met Maartje en Sarah, Willeke en Joris en ik met Amy.
Heerlijk een uurtje babyzwemmen. Ik genoot. Na nog een bustocht en 2 flinke wandelingen, thuisgekomen. Genoten van een heerlijke kop koffie met een......tompoes.


Geen opmerkingen: