zaterdag 2 februari 2019

EINDE CHEMO


Het zit er weer bijna aan te komen, de chemo. Aan de ene kant heb ik het graag zo snel mogelijk achter de rug en ander andere kant zie ik er tegenop. Dan wordt ik ook onzeker over hoe het verder zal gaan. Ik ben ook best wel bang dat het terug zal komen, en wat dan ? Na de chemo wordt ik weer van de afdeling oncologie naar gynaecologie overgedragen. Daar heb ik binnenkort een gesprek met dr van Baal. Daar kunnen we onze vragen stellen. Eerst waren onze vragen vooral gericht op de chemo behandeling. We waren niet zo gericht op de periode daarna. Maar nu deze periode bijna ten einde is dringen zich die andere vragen op. Fysiek voel ik me goed en mentaal ben ik over het algemeen positief gestemd, heb veel zin om straks weer helemaal in mijn kracht te komen. Maar af en toe….ben ik toch aan het piekeren. Ik wil die gevoelens niet uit de weg gaan maar wil daar ook niet aan toegeven.
Ik ben heel blij dat er zoveel is waar ik mee bezig kan zijn.
Deze week kwam mijn bestelling voor de tuin binnen. Binnenkort begin ik met voorzaaien, ik heb behalve groenten en kruiden ook veel bloemenzaadjes besteld. Daarnaast ben ik heel actief met de Buurtcamping voor Almere Haven. Ik heb een hele leuke club met mensen bij elkaar gebracht om de Buurtcamping te gaan organiseren. Iedereen is heel enthousiast en het gaat vast heel leuk worden. Er is heel veel te doen en ik doe het graag. Voor degene die nieuwsgierig zijn hieronder de link van de FB pagina.


De Buurtcamping Almere Haven


Geen opmerkingen: