woensdag 13 februari 2019

Het langzaam beter worden.


13 feb

De Fysio op vrijdag ging echt wel heel moeizaam. Ik heb alleen 10 min. op de fiets gezeten met een heel lage frequentie en op de band 15 minuten langzaam gestapt met gesloten ogen, ik kon de prikkels niet verdragen. Ik sloot me helemaal op voor mijn omgeving. Dit was echt wel mijn zwaarste training.
De rest van de dag en de zaterdag veel op de bank gehangen, beetje tv gekeken. Willeke met Joris op bezoek een gezellige afleiding. En ’s avonds met Chris met de voorbereidingen voor ons feest bezig geweest. Veel muziek uitgezocht en leuke plannen gemaakt.
Zondag alweer een heel stuk beter, nog wel veel last van vermoeide benen. Maandag mijn verjaardag. Ja, ik ben 70  geworden, van een feest was geen sprake want er stond een ander onderwerp op de planning. Een zware dag maar ik ben wel heel dankbaar voor alle felicitaties die ik heb ontvangen. En ik heb wel tompoezen en apple crumble ( door Chris gemaakt ) gegeten.
Dinsdagavond, om even mijn zinnen te verzetten, heerlijk gegeten bij Haddock, een plek waar we al vele jaren komen en wat binnenkort helaas gaat verdwijnen. Ik ken Haddock al vanaf het begin van het bestaan. Ons gezin heeft daar al heel wat beleeft. De kinderen op surf en kano-les, de boot aan de steiger, familie feesten en partijen, optredens, lief en leed gedeeld. Een plek waar we altijd graag naar toe gingen. En Philippe een goed gastheer en vriend. Helaas per 1 mei is die plek er niet meer. Heel erg verdrietig. We gaan er nog 1 keer een lekker feest vieren. Chris en ik 70 jaar en einde chemo. We verheugen ons er op.


http://www.haddockwatersport.nl/




Geen opmerkingen: