woensdag 1 januari 2020

Nieuwjaarsduik 2020




Deze keer weer geen nieuwjaarsduik voor mij. Vorig jaar zat ik net tussen de chemo’s en nu erge last van de aangezichtspijn. Andere jaren was ik meestal van de partij en ik was vast van plan mee te doen dit jaar, ware het niet dat ik geen kou kan verdragen aan mijn gezicht. Vanochtend eerst 2 warmte dingen klaargemaakt om onder mijn sjaal te stoppen om zo naar buiten te kunnen. Chris heeft voor mij gedoken en heeft de eer gered. Voor mij was het even slikken dat ik niet kon meedoen. Ik had graag mijn kanker een opdonder willen geven. Na afloop vond ik dat ik toch ook wel een warme erwtensoep had verdiend. De duik wordt wel steeds massaler, in de beginjaren deden we dit met een klein groepje van de triathlonvereniging. En na afloop een paar  Jagermeistertjes om weer warm te worden, die Ingrid van Raalte had gescoord bij de supermarkt. En 2 keer moest de brandweer in actie komen om een wak te zagen. Dat waren nog eens tijden.



Geen opmerkingen: